مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع پوست چرم تزئینی گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم تزئینی گاویچرم تزئینی گاوی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟شرایط سفارش و خرید پوست چرم تزئینی گاوی
پوست چرم تزئینی گاوی

پوست چرم تزئینی گاوی چه مدل ها و طرح هایی دارد؟ چرم های تزیینی گاوی در چه ابعاد و اندازه هایی تولید و به بازار عرضه می شوند؟ چطور می توان از میزان کیفیت و مرغوبیت آنها اطمینان پیدا کرد؟ برای سفارش و خرید این نوع محصول چرمی کدام مراکز مناسبترند؟

پوست چرم تزئینی گاوی

انواع پوست چرم تزئینی گاوی

پوست چرم تزئینی گاوی انواع مختلف و متنوعی دارند که امروزه در طرح های بسیار شیک و جذابی تولید و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان عرضه می گردند. این مدل چرم های گاوی اکثرا در رنگ های سفید- مشکی، و کرم- قهوه ای تولید می شوند. البته ناگفته نماند که طرح و نقش این چرم ها بسیار متنوع است و به همین دلیل می توان گفت تا حد زیادی توانسته نظر مشتریان و مخاطبان با سلایق گوناگون را به خود جلب کنند.

چرم گاوی تزیینی امروزه معمولا در ابعاد ۲۰ تا ۴۲ فوت تولید می گردند که مشتریان می توانند با توجه به ابعادی که لازم دارند سفارش خرید خود را ثبت نمایند. و همچنین فروشندگان فروشگاه های چرمی نیز می توانند در سایزهای مختلف خرید کنند تا بتوانند پاسخگوی مشتریان با سلایق و خواسته های متنوع باشند.

پوست چرم تزئینی گاوی

چرم تزئینی گاوی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید اینست که مرغوبیت و کیفیت چرم را تشخیص دهید. پیشنهاد می کنیم این موارد را دقت نمایید:

  • پوست کچلی یا ریزش مو نداشته باشد.
  • موهای چرم تزئینی ترجیحا کوتاه باشد و بخشی بلند بخشی کوتاه نباشد و در واقع منظم باشد.
  • پوست چرم صنعتی باشد و به طور صنعتی هم در داخل کارخانه دباغی شده باشد تا هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم برش و کارد خوردگی نداشته باشد.
  • قسمت پشت چرم دباغی باکیفیتی داشته باشد.

پوست چرم تزئینی گاوی

شرایط سفارش و خرید پوست چرم تزئینی گاوی

برای خرید تک یا عمده این نوع چرم تزئینی بهترین راه اینست که از مراکزی خرید کنید که تنوع طرح و نقش بالایی داشته باشند و از سوی دیگر امکان عرضه بی واسطه به بازار دارا باشند تا هم مشتریان بتوانند حق انتخاب داشته باشند و هم قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه باشد.
چرم شروین یکی از برندهایی ست که امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول را برای تمامی شهرهای کشور دارد و به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه، تنوع طرح و مدل بالایی وجود دارد. مشتریان و علاقه مندان به این نوع چرم طبیعی می توانند از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش ثبت سفارش نموده و محصول مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی سفارش دهند و بار را در شهر مقصد تحویل بگیرند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید