مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده پوست چرم گوسفندی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم گوسفندی تولید ایرانپوست چرم گوسفندی صادراتیمرکز فروش عمده چرم گوسفندی صادراتی ایران

پوست چرم گوسفندی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام انواع چرم طبیعی گوسفندی امکان صادراتی شدن دارند؟ مرکز فروش عمده انواع این چرم های گوسفندی کدام شهرهاست؟ چطور می توان سفارش خرید عمده چرم گوسفندی با کیفیت و قیمت مناسب داد؟

انواع چرم گوسفندی تولید ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزه چرم طبیعی یا اصل محسوب می شود که از جمله آنها چرم گوسفندی ست. اما چرم های گوسفندی هم انواعی دارند که در اینجا به کاربردی ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • چرم گوسفندی تزیینی
  • چرم گوسفندی لباسی

چرم های گوسفندی تزیینی تولید ایران امروزه کاربرد زیادی دارند از جمله استفاده تزیینی کف اتاق و سالن، انداختن بر روی مبلمان و صندلی ها، تولید فرش های تزیینی و …

و اما چرم های گوسفندی لباسی، چرم گوسفندی به دلیل دارا بودن میزان چربی بالاتر نسبت به چرم بزی و چرم گاوی، برای تولید لباس های ظریف و لطیف مناسب به نظر می رسند؛ از جمله پوشاک چرمی زنانه و بچه گانه، و حتی دوخت برخی لباس های مردانه از جمله کاپشن، شلوار، دستکش و …

پوست چرم گوسفندی صادراتی

پوست چرم گوسفندی امکان صادراتی شدن دارد که یک سری شاخصه ها و ویژگی ها داشته باشد که در اینجا به مهمترین آنها به طور خلاصه می پردازیم:

  • درجه یک و مرغوب باشد
  • دباغی چرم به طور کامل و بی نقص انجام گرفته باشد.
  • رنگ چرم بی عیب و مشکل باشد.
  • در انواع تزیینی، پشم ها مرتب و منظم باشند.
  • تنوع رنگ بندی در چرم های لباسی

چرم های گوسفندی در صورتی که ویژگی های فوق را داشته باشند، امکان صادرات آنها به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی، آسیایی، حوزه CIS، عراق، ترکیه و… وجود دارد و می تواند فروش خوبی هم در این کشورها داشته باشد.

مرکز فروش عمده چرم گوسفندی صادراتی ایران

در حال حاضر یک سری شرکت های بازرگانی همچون چرم شروین در خصوص خرید و فروش عمده و عرضه انواع باکیفیت این چرمها را در شهرها و کشورهای مختلف دارد؛ از این رو اگر قصد خرید عمده داشته باشید بهترین راهکار اینست که به این شرکت های معتبر مراجعه نموده و از آنها حتی پیش از خرید مشاوره بگیرید تا با خیالی آسوده خرید کنید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید