مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تجارت مرغوب ترین پوست چرم بزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تجارت چرم بزی در ایرانمرغوب ترین انواع پوست چرم بزیصادرات پوست چرم بزی
تجارت چرم بزی

تجارت چرم بزی در ایران چه روندی دارد؟ این تجارت فقط جنبه داخلی دارد یا می تواند بحث صادراتی و بین المللی را هم پوشش دهد؟ مرغوب ترین پوست چرم بزی در کدام شهرها و کارخانه ها تولید می شود؟ عرضه این نوع چرم طبیعی توسط چه مراکزی صورت می پذیرد؟

تجارت چرم بزی

تجارت چرم بزی در ایران

چرم طبیعی یکی از محصولاتی ست که از دیرباز در ایران و شهرهای مهمی همچون تهران و تبریز تولید می شده و همچنان نیز تولید و عرضه می شود. از این رو می تواند تجارت خوب و پرسودی به عنوان یکی از محصولات غیرنفتی برای تاجران ایرانی و حتی غیرایرانی باشد. و از آنجایی که چرم های مختلفی از جمله چرم گاوی، چرم بزی، چرم گوسفندی و دیگر انواع چرمهای ایرانی کیفیت و مرغوبیت خوبی دارند و برای تولید محصولات متنوع کاربردی هستند؛ در فروشگاه های مختلف سطح کشور جهت خرید و فروش عرضه می گردند.

مرغوب ترین انواع پوست چرم بزی

پوست چرم بزی انواع مختلفی دارند که برای تولید هر کدام از محصولات متفاوت است؛ به عنوان مثال چرم کیفی، با چرم کفشی با چرم لباسی فرق می کند. مرغوب ترین انواع چرم بزی دارای این خصوصیاتی ست که در اینجا به طور خلاصه و تیتروار اشاره خواهیم کرد:

  • بدون سوراخ و آسیب بودن چرم
  • رخ خوب و باکیفیت
  • اگر چرم فینیش خریداری می کنید، رنگ خوب چرم و یکدست بودن آن
  • استحکام بالا
  • دباغی مرغوب و باکیفیت
  • اگر چرم دارای طرح چاپی ست، طرح از کیفیت خوبی بر روی چرم برخوردار باشد.

تجارت چرم بزی

صادرات پوست چرم بزی

پوست چرم بزی یک نمونه از مرغوب ترین چرم های سبک حیوانی ست که در داخل و حتی خارج از ایران به عنوان یکی از کاربردی ترین انواع چرم طبیعی و اصل مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو، نه تنها در سطح کشور خرید و فروش بالایی در فروشگاه های چرم، تولیدی های کیف و کفش و لباس، کارگاه ها و کارخانه های تولید محصولات و اکسسوری ها به صورت دست دوز و نیز صنعتی دارند؛ بلکه سفارش صادرات این نوع چرم به کشورهای دیگر از قبیل روسیه، ترکیه، عراق، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای حوزه CIS، چین و … وجود دارد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر یک سری برندها مانند “چرم شروین” در راستای خرید و فروش داخلی و نیز صادرات انواع چرم بزی به کشورهای دیگر فعالیت مؤثری دارد و مشتریان و تجار می توانند سفارش خود را از طریق راه های ارتباطی ثبت نمایند و محصول را با هر حجمی که مدنظر داشته باشند در شهر مقصد تحویل بگیرند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید