مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه محصولات چرمی پوست مار و کروکودیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم مارعرضه محصولات چرمی خاص
عرضه محصولات چرمی

عرضه محصولات چرمی خاص و کمیاب مانند پوست مار و کروکودیل در کدام مراکز و شهرهای کشور انجام می گیرد؟ بهترین نوع چرم مار و نیز کروکودیل چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند؟ شرایط خرید و فروش این نوع چرم های طبیعی به چه صورت است؟

عرضه محصولات چرمی

انواع پوست چرم مار

چرم پوست مار همانگونه که مستحضرید انواع و مدل های مختلفی دارد که در اینجا به چند نمونه از مهمترین و پرطرفدارترین و البته پرکاربردترین آنها اشاره می کنیم:

  • پوست مار پیتون
  • پوست مار کبری
  • پوست مار آناکوندا

نکته: چرم پوست مار در ۲ نوع دباغی و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند: ۱٫ پوست مار جنگلی ۲٫ پوست مار پرورشی البته که هر دوی این پوستها کاملا طبیعی هستند؛ اما چرمی که از پوست مار جنگلی تهیه شده باشد معمولا ضخامت بیشتر و کیفیت بالاتری دارد. و چرم پوست مارهای پرورشی غالبا در مقایسه نازکترند.

لازم به ذکر است که هم چرم پوست مار و هم چرم کروکودیل در داخل ایران دباغی و تولید نمی شوند و کاملا وارداتی هستند، و از این رو قیمت آنها معمولا متناسب با نرخ دلار نوساناتی خواهد داشت.

عرضه محصولات چرمی

عرضه محصولات چرمی خاص

و اما یکی از مهمترین سوالات و دغدغه های تولیدکنندگان محصولات لوکس چرمی و نیز علاقه مندان به چرم های خاص و متفاوت اینست که حال که این چرمها داخل ایران تولید نمی شوند و وارداتی هستند باید چطور و از کدام مراکز خریداری کنیم؟
برند “چرم شروین” یکی از شرکتهای معتبری ست که به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای انواع چرمهای کمیاب و ارزشمندی مانند پوست مار و کروکودیل را در سراسر کشور عرضه می دارد و به این ترتیب مشتریان، تولیدکنندگان و دوست داران این چرمها می توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای در هر شهری که باشند سفارش خود را ثبت نموده و بار را در شهر مقصد تحویل بگیرند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید