مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوست چرم تزئینی اصل گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم تزئینی گاویکاربرد پوست چرم تزئینی گاویفروش ویژه پوست چرم تزئینی گاوی
پوست چرم تزئینی گاوی

پوست چرم تزئینی گاوی چه مدل ها و طرح هایی دارند؟ کاربرد این پوست های تزیینی اصل چیست؟ فروش خرده و عمده این نوع چرمها در چه شهرهایی انجام می گیرد؟ چطور می توان چرم گاوی تزیینی مرغوب و درجه یک را تهیه کرد؟

پوست چرم تزئینی گاوی

انواع پوست چرم تزئینی گاوی

پوست چرم تزئینی گاوی اصل یکی از محصولات شیک و لوکس حوزه چرم محسوب می شود که امروزه هم جایگاه خوبی در میان طرفداران چرم پیدا کرده اند و بررسی های انجام شده نشان می دهد درصد خرید و فروش آنها به طور چشمگیری بالاتر رفته است.
از آنجا که این چرمها سایزها و طرح های بسیار متنوعی دارند و همینطور در رنگ های سفید مشکی و کرم قهوه ای تولید و به فروش می رسند؛ مشتریان حق انتخاب نسبتا گسترده ای دارند و به این ترتیب به راحتی می توانند به صورت تک یا عمده سفارش خود را ارائه دهند.

کاربرد پوست چرم تزئینی گاوی

از پوست چرم تزئینی گاوی برای موارد مختلفی استفاده می شود؛ از مهمترین آنها برای کف سالن و اتاق به عنوان چرم فرش است. همچنین روکش مبلمان و صندلی، انواع پاف و صندلی های تزیینی، تولید چرم فرش های تکه دوزی و چهل تکه، ساخت کیف و کفش های تکه دوزی و یک تکه شیک و خاص و … استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.

پوست چرم تزئینی گاوی

فروش ویژه پوست چرم تزئینی گاوی

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به حوزه چرم و پوست، امکان خرید و فروش تک و حتی عمده انواع چرم طبیعی، و از جمله مدل تزیینی آن در سراسر کشور فراهم گردیده و مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانند به راحتی و بدون دغدغه سفارش خود را از طریق شرکت های بازرگانی معتبر همچون چرم شروین، ثبت نموده و در هر شهری که باشند محصول را به سهولت دریافت کنند.

خاطرنشان می شود که امکان صادرات انواع پوست چرم تزیینی دباغی شده گاوی نیز به کشورهای مختلف از جمله ترکیه، روسیه، نیوزیلند، کشورهای حوزه خلیج فارس و … وجود دارد و بدون مشکل تاجران و صادرکنندگان عزیز می توانند محصول را دریافت نموده و به کشور مقصد ارائه دهند.

زیبایی و جذابیت این پوست های چرمی با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا صدچندان شده و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند البته ناگفته نماند که تنها کارخانه های محدودی در سطح کشور هستند که کیفیت های بالای این نوع پوست را تولید می کنند و برای خرید و فروش داخلی و حتی صادرات کاملا مناسب می باشد. البته در نظر داشته باشید که سفارش و خرید محصول از مراکز فروش دست اول و بدون واسطه در قیمت ها کاملا تأثیرگذار است و می توانید با قیمت مناسبتری محصول مدنظرتان را خریداری نمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید