مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده پوست چرم خام گاوی

پوست خام گاوی

پوست چرم خام گاوی در کدام استان ها بیشترین تولید را دارند؟ این پوست های خام چه ویژگی ها و دسته بندی هایی دارند؟ شرایط و نحوه خرید آنها چگونه است؟ مراکز پخش عمده انواع پوست خام گاوی کدامند؟
یکی از انواع پوست چرم های خام که در کشور ایران تولید زیادی دارد، پوست خام گاوی ست. این پوست ها در ۲ دسته بندی سبک (زیر۲۰ کیلو) و سنگین (بالای ۲۰ کیلو) طبقه بندی می شوند.
البته خاطرنشان می شود که طبقه بندی دیگری هم هست که در تعیین قیمت آنها کاملا مؤثر می باشد،به عنوان مثال اینکه کشتار به صورت سنتی انجام گرفته یا صنعتی کاملا در میزان کیفیت و مرغوبیت پوست تأثیرگذار بوده و قطعا پوست هایی که به صورت صنعتی هستند و برای دباغی به کارخانه ارسال می گردند، کیفیت بهتری خواهند داشت.
هم اکنون، استان های شمالی، کرمانشاه، مشهد، اصفهان، تبریز و کرمان جزو بزرگترین عرضه کنندگان پوست چرم خام گاوی (به صورت سنتی و صنعتی) هستند.
در حال حاضر پخش عمده و با قیمت بسیار مناسب این پوست های خام کاربردی برای کارخانه ها و کارگاه هایی که امکان دباغی چرم دارند در سراسر کشور فراهم شده و برای خرید پوستها کافی ست مشتریان سفارش خود را به بخش فروش ارائه نمایند تا روند خرید آنها در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و بار برایشان ارسال گردد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید